Friday, October 11, 2013

LARIAN STATISTIK 2013
STATSRUN2013
SEMPENA TAHUN STATISTIK ANTARABANGSA

Salam sejahtera.


Sebagaimana yang dimaklumkan terdahulu, LARIAN STATISTIK 2013 (STATSRUN2013) akan di adakan pada Sabtu, 26 Oktober 2013 bertempat di Kompleks Sukan Air, Presint 6, Putrajaya. Persiapan penganjuran sedang giat dilaksanakan.

Untuk makluman tuan/puan, bagi menyertai Program Larian ini, semua peserta akan dikenakan bayaran penyertaan sebanyak RM25.00 dan akan dibekalkan baju-T larian.

Sebagai tanda sokongan KEPP-STATS kepada penganjuran program ini, Majlis Jawatankuasa Kerja KEPP-STATS telah bersetuju untuk memberikan subsidi sebanyak RM10.00 kepada ahli-ahli yang mengambil bahagian dalam program larian ini. Bayaran subsidi ini akan dibayar setelah selesai program setelah MJKK menyemak senarai pendaftaran terkini oleh pihak penganjur. Bayaran subsidi ini tidak meliputii penyertaan LARIAN CERIA (FUN RUN).

Sehubungan itu, MJKK menyeru semua ahli KEPP-STATS untuk sama-sama menjayakan Program Larian ini. Bagi yang boleh hadir menyertai program larian dipersilakan hadir dan yang tidak dapat hadir diharap dapat menyumbang/menyokong dengan membeli Baju-T Larian sebagai tanda kenang-kenangan.


Sekian, terima kasih.


ROSLAN BIN NORDIN
SETIAUSAHA KEPP-STATS
merangkap SETIAUSAHA 2
J/K SAMBUTAN TAHUN STATISTIK ANTARABANGSA 2013





No comments:

Post a Comment